onsdagen den 4:e Juni

I går var vi ju med klassen och käkade på Amazing Thai och det var väldigt kul. Våran klass är verkligen jätte bra och jag kommer verkligen sakna 9C, LÄTT bästa klassen!! :D


Bilder från kvällen med klassen :D








...
verkligen en kul kväll och så lyckades jag nästan bli påkörd av en cykel . Gaahh^^ men jag lyckas väll med allt.




I dag så var vi lediga, men många från våran klass gick till träslöjden på eftermiddagen och jag gick dit och hjälpte Anna. Sen så kom Magdalena också till skolan, så vi två bestämde oss för att göra klart bordsplaceringen. Vi två satt med det i nästan 4 timmar igår, höhö men man blir aldrig klar med det skitet... Iallfall så lyckades vi göra färdigt placeringarna idag och så nu får faktist resten av fest kommitén fixa resten innan festen nästa tisdag.


I kväll så har jag inte gjort så mkt. Varit ute mycket idag, så jag känner att mina armar har fått lite solbränna.



Puss puss
Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0