Lördagen den 28 Juli

I morse så ville Mamma att jag skulle följa med till volvo museet med syskonen.
Men hur tråkigt lät inte det, så istället släppte de av mig i stan och så tränade jag.
Precis när jag tänkte åka hem ringde min pappa och sa att de var på "Pizza Hut"
och frågade om jag ville komma dit och käka och självklart tackade jag inte nej till
mat. Speciellt inte efter att jag hade tränat och är svin hungrig xD
På vägen hem sen så köpte jag också med mig lite praliner :D

 
haha mina goda praliner xD Tyvärr har jag redan ätit upp de :(


Iallfall är jag skit hungrig nu igen!! Skulle äta fisk till middagen, men min bror Harry är helt galen i fisk och åt upp 5 stora fisk filéer, så när jag skulle ta mer mat var allt redan slut :(



Så var denna dagen.... Nu ska jag se på TV resten av kvällen hehe xD





Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0