Lördag 7:e JUNI

Solen fortsätter skina, men idag blev det inget badande. Istället  lunchade jag och mamma i stan och sedan träffade jag Anna. Vi två satte oss i solen med var sin kaffecool haha xD mums, sen bestämde vi oss för att gå till Liseberg lite.  
  Jag tyckte ju att det var så trevligt i Evert taubes värld  förra gången jag var där med Magdalena, så jag tvingade med Anna dit idag xD haha det suger egentligen, men Anna hade aldrig varit där och man måste ju ha gjort allt på Liseberg.


Ett traditionellt  kort vid Evert Taubes bar :P




Vi var inte där så länge och så orkade vi inte stå i alla långa köer. Skulle åka flumride, men när vi nästan var framme så blev det tekniskt fel, damp.


Nu i kväll ska jag se på någon film hade jag tänkt ... Vilken film det blir återstår att se xD



Puss

Magda




Kommentarer
Postat av: Lexie

fina bilder :)

2008-06-07 @ 23:48:21
URL: http://musicofc.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0