Lördag 14 juni

I dag bestämde sig Magda och jag för att gå på bio, först hade vi tänkt se Sverige- Spanien, men det kostade 95 kr och orka betala så mycket. Så istället gick vi på Brudens bäste man. Magda och jag tyckte det var en rätt seg film så den får tre M. När filmen var slut och vi skulle lämna salongen råkade Magda öppna nödutgången, haha. Så började det tjuta på biografen och det vara bara att skynda sig därifrån fort. :P

 Inne på salongen, haha :P


Efter bion gick Magda och jag till Liseberg för att kolla på Sverige- Spanien på "storbildsskärm". Fast där gör vi mer eller mindre bort oss när vi hoppade upp och trodde att Elmander hade gjort mål när han egentligen sköt utanför. Men det var svårt att se...

 Storbildsskärm, NOT


Imorgon fyller min piratbror 6 år, så då blir det släktkalas *jippi*... :P


Kramisar
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0