Leksand!!

Hejsan hejsan!!

Nu är jag i Leksand, eller har varit här i snart en vecka :D Tyvärr har vädret varit dåligt men har gjort massa skoj ändå.



     Här börjar resan.. :P

Efter en rätt besvärlig resa lyckades vi ta oss till Tällberg. :P


 Första dagen besökte vi Hjortnäs <3 Där är det underbart att bada om det är varmt XD



Midsommar...


 Vi var och kollade i "gropen" på Svergies längsta midsommarstång och 30 000 människor var där!

 Fina blommor som jag och Sebastian plockade XD haha


Ska lägga ut lite mer bilder sedan :) 

Men jag hoppas verkligen att vädret kan bli lite bättre så man får bada någon gång!! Annars blir det till att sitta inne och kolla på film och spela Fia såklart. Jag börjar faktiskt bli riktigt grym på att slå sexor :D Hehe..

Ha det nu så bra för jag har det toppen :D

Kramar
Magdalena

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Tävla om en klänning i min blogg!

http://natalieb.blogg.se/2008/june/tavla-om-klanning.html



Lycka till! //Natalie B

2008-06-23 @ 21:55:51
URL: http://natalieb.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0