Last day in school...

... Eller om man inte räknar med avslutningen imån och festen xD


I dag hade vi tema dag igen och så på morgonen gick jag och Christer tipspromenad, hehe Anna hade försovit sig och Magdalena var hos läkaren, så halva laget fattades xD Men jag och Christer ägde på tipspormenaden vi blev klara först haha men hur det gick med frågorna är en annan femma...  :P  Sen så hade vi rast och sedan 5-kamp, preics samma som i 7:an och 8:an. Snacka om att 9:ornas arbetslag har dålig fantasi alltid kasta stövel, bygga torn, rockring och kasta ruggby i korg. Det var riktigt tråkigt förutom att bygga torn för då lyckades vi få tornet att stå med 14 klossar, alltså så sög vi inte xD

Så var det sen så på lunchen dampade jag och Magdalena på Klas lite för det är massa kvar att planera till festen imån, och ingen verkar bry sig!!! Iallfall så såg vi till att det blev möte, så vi fick det sista gjort, förutom musiken. Men jag flippar på fest kommitén eller iallfall Klas. Waahh dök upp 30 min senare till mötet än den tiden vi hade sagt och så vi var tvungna att be Steff att få hans nummer och så fick han ringa å säga att vi väntade på honom, gaah^^
Massa jobb med festen och imån måste vi gå till skolan tidigt för att fixa musiken, men jag är säker på att festen kommer bli lyckad, eller jag hoppas på det :P . 


Imån kommer det bli riktigt stressigt men också väldigt rolig och sorlig dag. Sista gången jag är med 9C :(

Men imån hinner jag inte skriva, blir på onsdag..  



Ha det bäst

Magda
 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0