God morgon

hoppas ni har sovit gott xD

Har varit lite lat på att skriva nu, men här kommer en liten uppdatering

Torsdag:
Då var jag, Anna och Magdalena och badade i berg sjön. Vädret var verkligen skit gött och vattnet var rätt så varmt. Så var det några killar på andra sidan sjön som ropade på oss hela tiden och simmade över för att låna solkräm, Gahh^^ 
Gifflan nr:2 kom också till oss  hehe



Söta lilla Gifflan nr:2


Fredag:
Sveriges nationaldag!! ^^ Då tog jag på mig folkdräkten och sjöng du gamla du fria "NOT"
Var faktist med familjen i hovås och badade. Snacka om att det var väldigt mycket folk där, helt knökat. På vägen dit köpte jag också boken "Flyga drake" :D



Kram kram
Magda

Kommentarer
Postat av: Anna

Du glömde skriva att Magdalena höll på att döda gifflan 2 med en vindruva, haha :P

2008-06-07 @ 19:04:25
Postat av: Magdalena

generad

2008-06-13 @ 15:25:16

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0