Fredag XP

Igår träffades Christer, Magda, Sebastian och jag uppe i Balltorp för att "spela" fotboll, haha. Till en början gick det bra för vi kom till Förbovallen men sedan var det bara en av oss som ville spela fotboll XD Kan nog räkna ut vem det var... I alla fall satte vi andra oss ner och pratade och såg på medan Sebastian sköt sina fantastiska skott. Efter en stund fick vi syn på Bjöörn också som mot sin vilja var tvungen att gå ut i den friska luften XD Men han försvann rätt snabbt igen. Sedan körde jag och Sebastian strafftävling och jag vann :D Andra gången jag vinner, muhahahaha.

Men till slut blev vi uttråkade så vi besökte det omtalade tempo där giffelomanen (Sebastian) köpte Gifflar och Cider som vi alla drack oss fulla på XP

 Skål allesammans :D  *hick*





Idag så har jag varit lite uttråkad, men sån tur att man har film och kolla på :P Idag blev det Tristan och Isolde


 


Pussar och kramar 
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0