19 juni

I dag får jag börja övningsköra för jag fyller 16 ^^ xD




Alla var typ bortresta i dag så det blev bara lite firande med familjen idag.  Hade inget speciellt att göra på förmiddgen för familjen jobbade , så istället för att mamma skulle köpa tårta så gjorde jag en egen. Var tvungen att gå till affären och köpa grejer till den och så spö regnade det ute, inte nog med det så mötte jag minst 5 lärare i affären ^^ jippi xD
Men tårtan blev riktigt fin!!



Min fina tårta med jordgubbar, choklad kräm, clementiner, vit choklad och marsipan!! haha :P

Fick många gratulations sms och folk som ringde:D Tack Tack!!

Inte nog med det ringe en släkting från Italien, som sade att han ville träffa vår familj och skulle komma och hälsa på oss i slutet av juni :S haha han pratade iallfall rätt bra engelska, så jag fattade vad han sade och så tyckte han att jag pratade bra Engelska, öhh ofta :S   
Asså jag vet faktist inte ens vad han är för släkting till oss, bara att morfar hade släktforskat och så tagit kontakt med honom och hans familj. Så hade morfar åkt och hälsat på honom och nu vill Italienaren hälsa på oss "Den lettiska släkten som bor i Sverige" haha :P

På kvällen var jag å familjen ute och åt och så fick jag en väska, några böcker och pengar av mina föräldrar :D Så lovade Harry bygga en båt till mig när han blev stor xD haha^^



Regninga kramar
Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0