16 juni

Vad är detta för väder? I dag var väl hyffsat men resten av veckan då?!!!

I går blev  det lite annorlunda mot vad jag hade tänkt mig. Efter Mattias kalas träffade jag Sebastian och han och min pappa tävlade om vem som sprang hundra meter snabbast...ehm aa... I alla fall så när Sebastian skulle gå hem så blev det värsta ovädret med blixtrar och åska och verkligen ösregn. Så det blev till att vänta på bättre väder, men det slutade med att Sebastian fick sova över här eftersom ovädret höll i sig rätt länge och klockan redan var mycket.. :P

I alla fall...

I morgon ska jag och Sebastian åka tåg i SJU timmar till Leksand :| Hatar verkligen att åka tåg och det värsta är att det är TRE byten. Jag kommer väl gå på fel tåg, haha XD Men ska ändå bli skoj attåka bort lite och träffa min morbor, var rätt längesedan sist. Blir borta mellan 17- 30 juni, hoppas verkligen det blir bra väder någon dag!


 Min morbrors hus (:


Så nästa gång jag skriver blir i Leksand. Önska mig lycka till imorgon XD


Kramar
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0