VIP medlem hos tandläkaren

 På röntgen bilderna som de tog förra veckan hos tandläkaren tyckte de att det såg ut som att jag hade ett hål i ena tanden och sa att dem skulle ringa och kalla på mig. Så i går ringde de från tandläkaren och jag fick en tid å morgonen idag! Värsta segt att gå upp redan klockan 8, men det västa var att det  inte ens var något hål i tanden så det var egentligen helt onödigt att jag gick dit!! Eller det var ju bra att jag inte hade något hål, för då skulle jag blivit tvungen att gå dit enu mer gånger.

Förhoppningsvis slipper jag gå till tandläkaren nu på ett tag. Jag har ju vart där minst 2 gånger i månaden senaste åren :|




Magdis

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0