Var är jag nu? :P

I går kändes det som jag var överallt och nej jag har inte fått solsting :P

Dagen började med att jag vaknade åtta. Hade verkligen svårt att sova, så jag gick upp och tittade på hej hej sommar som började lite senare :P Vid elva tiden fick jag följa med familjen och bada på Frillesås, egentligen hade jag inte tänkt det för skulle träffa Anna. Men pappa och mamma sa att det skulle bli en kort stund. Så vid tre tiden kom jag hem.  Då var jag tvungen att träffa Sebastian eftersom han och jag blivit ovänner kvällen innan, så känns bäst att lösa det. Efter två timmar, vid fem tiden kom jag hem igen och åt jättesnabbt så jag hann ta bussen till Anna åtta över fem!!


Och vid halv sex så träffade jag Anna, bjöd henne på en piggelin eftersom jag var så sen XP Efter det gick vi hem till henne och åt ännu mer glass. Sedan ringde Magnus och undrade om vi kunde komma till Liseberg eftersom han, min mamma och pappa var där. Så vi gick dit och på vägen stöter vi på skum kille nr 1. Han skulle till Ullevi och se på Blåvitt så tittar han på mig och Anna och säger "Hejsan!"... ehm ja.. En kort stund senare kommer skum kille nr 2 som berättar stolt för sina vänner om hur han pinkat mitt i stan XD

Men tillslut lyckas vi ta oss till Liseberg, självklart tog vi en tur in till Evert Taubes värld :D  Där i slutet så började de spela Calle Schewens vals och den är så himla bra så självklart började jag och Anna dansa lite smått :D (Okej, vi tycker inte precis den är jättebra men vi dansade ändå för att få lite skoj) och där stöter vi på skumma killar nr 3,4 och 5 som börjar "dansa" som vi XP Hahahaha, såg helt jävla sjukt ut.



Sedan gick vi till spelhuset för att spela Airhockey, när vi efter en stund lyckats lägga i pengar och ska börja spela så visar det sig att det inte är en puck vi fått utan ett lock till hockeypuler XD Hahah.. Så vi fick säga till vaktmästaren som fixade en puck till oss. MEN när jag sköt mål på Anna sedan så fastande pucken OCH vi fick säga till vaktmästaren igen. hehe. Tuff dag på jobbet :P

Tillslut träffade vi Magnus som hade varit snäll och köpt en för tidig födelsedags present till mig. Naaw för sina ihop tjänande pengar när han klippt gräset (: <3 (Magnus är min lillebror förresten)





Vid 21-tiden kollade jag och Anna på Carl- Einar Häckners Varieté. Var faktiskt ganska skoj även om man undrade vad det var i början :P Bästa var fågeln som flög förbi scenen tusen gånger och som alla skrattade åt. XD   Sedan var det en gubbe som skulle gå på lina och hoppa genom en cirkel med eld, fast första gången misslyckades han och ramlade av repet. Andra gången klarade han att landa på repet men var korkad och gjorde en bakåtkullerbytta så han ramlade av scenen, helt sjukt :P




På väg till Balder som Anna, Magnus, pappa och jag skulle åka så träffade vi på skum kille nr 6. Han gick typ förbi mig och gjorde konstiga kyss-ljud eller vad fan man ska kalla det :S Väldigt läskigt XP    




Dessutom!! Hade de visst satt en Dalahäst där rainbow stod förut och så träffade vi Elin och Carro som hade vunnit massa choklad och godis ;D Lyckosar :Ä




Tror jag skrivit om det mesta nu, haha :P

/Magdalena

  


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0