torsdag 3 juli!!!

I går så var det jätte fint väder ute, men jag och Anna tränade. haha Anna skulle testa på gymmet och egentligen behöver man betala för det, men personalen var snälla och Anna fick testa gratis :D haha vi joggade i över 1 timma och snacka om att vi var slut!!  Efter det så gick vi till Macdonalds för att äta, var skit hungrig efter all träning!! Problemet var bara att vi kunde inte bestämma oss till vilket Macdonalds vi skulle gå till.. Till slut efter att vi hade gått till 2 Macdonalds och sedan ändrat oss blev det att vi satte oss på Donken på kungsgatan!! haha så upptäckte vi att allt var 3kr dyrare där, men vi var för trötta för att orka bry oss!! Sen så blev det shopping och Anna köpte en jätte fin tröja från Bik Bok och jag hade ju redan shoppat min tandstälning i dag , så det blev inga nya kläder :( haha


fick betala 400 kr för den här lilla plast skiten!!! Egentligen 800 kr , men det vägrade jag betala haha :P
Man ska ha den när man sover xD


Snart ska jag och girlsen åka iväg och bada, så jag skriver mer ikväll!!



bye bye
Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0