Torsdag 24 juli

Äntligen har jag fått ny mobil :D  Blev en W760 som jag fick på min namnsdag, fast det är födelsedagspresent :P  Haha, i alla fall är den mycket bättre än min gamla och nu kan jag dessutom sms:a grattis till Magda och Sebastian ;)

Så skönt att det börjar hända lite saker igen :P Var aningen segt att spendera lovet med familjen men nu har ju alla kommit hem så det är skoj :D  I förrgår träffade jag Sebastian för fösta gången på tre veckor, det var speciellt och roligt (:

I går så träffade jag Magda igen efter att hon kommit hem, vi två åkte till Anna och kollade på Step up, den filmen får MMM, haha. Kanske hade varit bättre om vi kollat och inte pratat bort filmen XD  Sedan skulle jag visa min nya mobil fast var korkad och stängde av den så kunde jag inte min pinkod :S Så Anna får vänta tills helgen innan hon får se min mobil igen :(

När Magda och jag åkte hem sedan så missade vi 755:an tack vare att den åkte en minut för tidigt!!! Så jag fick ta 760 istället och gå extra långt men jag träffade Sebastian istället. Vi tittade på tysk fotboll med hans pappa, Bayern München mot Borussia Dortmund (???). Väldigt trevligt om man gillar fotboll XD


Kramar
    // Magdalena





Jag har inte blivit galen, ville bara göra Sebastian lite glad XP


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hallo! Schön dass du mein Trikot trägst. Das freut mich wirklich gut. Schönen Abend.



Tyskanörden

2008-07-27 @ 18:46:52

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0