Tjej kväll

I fredags var ju Madalena och Anna hemma hos mig och först så började vi se en film om en trans, men den var tråkig så vi pratade bort filmen. Blev verkligen mkt flumm, spelade bland annat in en skämt grej på mobilen, gahh^^ och så gjorde vi lite annat knäppt.... :P  Vid halv 4 tiden så började vi bli riktigt trötta men jag och Magdalena började prata om tyskan genom åren och blev helt inne i samtalet, Stackars Anna blev lite uttråkad, men så går det när man läser spanska :P Iallfall så gick vi och la oss ca klockan 4 och somnade på direkten xD

 Åt glass i stora lass
 Lekte med Magdalenas nya mobil :D
 Lekte med Annas "nya" mobil också
Hon blev galen av att vi pratade om tyskan :P
 haha vi fick ett "litet" skratt anfall



Thhih var som vanligt riktigt skojsigt med tjejerna :D



Magda

Kommentarer
Postat av: Anna

Arrh.. Jag ska hämnas för att ni satte in den bilden! Bäst att ni aktar er för fläkten!

2008-07-27 @ 10:24:49
Postat av: Magdalena

Naaj då, jag tycker alla tre är riktigt heta... ;D

2008-07-27 @ 18:45:01

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0