Stanis med Magdalena

Kunde inte skriva igår pga höll på att Fixa med datan och sånt, men nu kommer en liten raport från igår :D




Igår så var jag och morfar och köpte en ny laptop till mig :D Åhhh morfar du är bäst!! xDthihi
Sen så åkte Magdalena och jag till stan och kollade runt i affärer. Vi hittade en skit snygg klänning som vi bara var tvungna att pröva.



Nää skoja. Den var skit ful och därför vi prövade den xD


Så prövade vi ett till konstigt linne. Massa snören på det och gjort av plast  :S


 
Men det blev rätt fint när man tog på sig det, eller? xD



Sen så drack vi milkshake på Macdonaldsoch så hade jag tagit med en bit från min "berömda" kladdkaka till Magdalena.
Hon tyckte att den smakade utsökt :P

Så köpte vi också var sin scarf och Magdalena ett jätte fint rosa linne från Bik Bok :D

När vi gick förbi Palace så såg vi en Affisch att vår gamla drama lärare kulle spela där imån  :D Kuligt!!


Var en trevlig dag i stan :D







Magda

Kommentarer
Postat av: Jessi

kul med ny laptop :D

2008-07-09 @ 19:34:41
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Malin

härligt med ny laptop :D

2008-07-09 @ 21:30:12
URL: http://malinsh.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0