Söndagen 13 Juli

Hejsan!!!!

Nu är Magdalena i Dalarna igen och alla är typ bortresta så jag har inte haft så värst mycket för mig... I går var jag hos frissan och skulle färga hårbotten, men så hade mamma också bokat klippning, så det blev att jag toppade håret. Sen så hade jag tänkt att åka och träna men det spö-regnade ute och jag orkade inte åka iväg till stan, så det blev att se på film istället. I dag blev det iallfall att träna, hehe kan ju inte lata mig varje dag xD


Iallfall så åker jag på tisdag till Kefalonia ( en liten Ö vid Grekland) och ska sola och bada i 1 vecka :D Ska bli himla gött att äntligen få lite färg på kroppen, bada och annat skojsigt. Aldrig faktist varit på den Ö:n så det ska bli kul att se hur det ser ut där..

 byn/stan där vi ska bo :D


I morgon blir det iallfall att åka och träna lite, har ändå inget annat för mig. För se om det blir att jag packar imån eller på tisdag morgon. Åker ju ändå bara hemmifrån vid 14 tiden på tisdag, så det finns gått om tid att packa xD Kommer nog inte ens behövas så mycket kläder med mig, kommer ändå att spendera dagarna i bikini xD (ska jag säga som alltid packar med mig SKIT mycket onödiga kläder).

yeh yeh hoppas ni haft en bra dag..

Puss puss
Magda

Kommentarer
Postat av: Lexie

härlig bild :D

2008-07-14 @ 08:59:58
URL: http://musicofc.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0