sola,bada och så nakenchock xD

I dag så var Anna, Mahdalena å Jag i Bergsjön som ligger nära kållered och badade. Vattnet var inte det varmaste, men det var skönt att sola och doppa sig i det kalla vattnet lite då och då :P  Först så var det inga människor där vi var,  så det var skönt , men sen kom det en gubbe och hans fru där vi satt.. Gissa vad!!, han klädde av sig helt naken och efter att han hade badat tog han sin öl och lade sig på stenarna vid vattnet. Fyy fan vad äcklig gubbe och det värsta var att det gick inte att gå ner till vattnet förutom där han låg, så vi var tvungna passera den nakna äckel människan!! Ärligt hur kul är det att se hans  k*k när man ligger och ska ha det trevligt med kompisarna och sola!! Men dagen var kul ändå och så lyckades jag bränna mig lite i ansiktet xD hhehe
 blää mina kinder blev lite brända!!




ha det bra
Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0