Skogen here i come!!

Ikväll åker jag mamma och syskonen till Lettland (pappa jobbar), men tyvärr inte till lägenheten som ligger mitt istan i Riga. Men det jädra skit stället på landet. Det suger så in i helvetet där, liksom det enda man kan göra är att vandra i skogen eller fiska. Det ligger ju skit nära havet och en flod, men hur kul är det att sitta där i 10 dagar!!!! Egentligen vill jag inte åka dit alls, men jag måste tyvärr!! Får väll fiska varje dag höhö och börjar det regna är det bara att sitta kvar och bli blöt, därför att huset är knappt något hus, typ ettt mini rum där hela min familj bor plus mormor och morfar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller jag Skoja, därför att på natten så får man sova i ett jädra tält!!!!!!!!!!!! Å så är man helt jädra isolerad därför att det finns ingen TV, data,telefon och mobilen lär väll inte funka och ingen har jag att vara me där, eller jag, skogen och alla fiskar :D!!!!!


Nä fy vad deprimerande de låter, eller om man heter Lennart så låter det väll helt underbart, men för mig är det rena helvetet!!!  Dagens höjdpunkt blir väll när posten kommer, NOT därför att det finns ingen post där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha jag kommer väll lipa när jag lämnar landvetter, men jag är ju där bara i 10 dagar. Kommer nog inte kunna skriva på skit länge *snyft* , men ni alla andra får ha det bra.


Qwaa Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0