Måndag - skogen

I dag jobbade mina föräldrar så jag skulle hjälpa morfar att passa syskonen för de är ju lite ovana att prata Lettiska :P Klockan 8 på morgonen väcktes jag för vi skulle åka till skogen och promenera. höhö 8 timmars sömn räcker inte för mig så jag ar helt död när vi åkte. Men jag försökte få humöret i styr och vara trevlig mot morfar xD
Blev att leka med syskonen, plocka hallon och njuta av att höra fåglarna kvittra, ehh :P Nää, nu lät jag lite för positiv xD

jag slänger in lite bilder från i morse xD





jepps, så trevligt hade vi det xD




Kramiz
Magda

Kommentarer
Postat av: e m m a - s o p h i a

Kika förbi hos mig och delta gärna i utlottningen av en bloggdesign!

2008-07-08 @ 19:50:15
URL: http://levoton.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0