Måndag 21 juli

Hejsan svejsan!


Nu äntligen börjar värmen och solen komma! Var ju kasst väder i Dalarna så måste verkligen utnyttja dessa dagarna nu, ska ju vara fint väder i minst en vecka hade pappa läst någonstans :D Hoppas det stämmer bara :P 

I dag har jag kollat på en film, "My blueberry nights" den var helt knasig och seg.
Den handlade om:
Elizabeth, en sensuell ung kvinna med ett sårat hjärta, ger sig av på en oförglömlig resa, på flykt från sitt förflutna och på jakt efter sann kärlek. På hjärtskärande vakra platser och på klassiska Route 66- fik möter hon enigmatiska personligheter som leder henne framåt till det hon söker.
Verkligen inte i min smak eftersom den var alldeles för seg, så den får M+ i betyg.

Annars har jag inte gjort något speciellt, kollat på ny mobil med pappa om jag har tur så kanske vi ska köpa den imorgon :D Har i alla fall bestämt mig vilken jag vill ha.

Det var allt för mig i dag

Puss o kram
Magdalena




En låt som jag lyssnade massvis på i höstas och video från min favoritserie One tree hill :P Hehe  ;D



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0