Måndag 14 juni

Nu är det Gothia cup och alltå skit mkt folk här. När jag satt på bussen på väg hem från gymmet, så klev det på ett junior  lag från USA och så ett lag från umeå på bussen. Snacka om att det blev jäkla knökat och så började alla de sjunga fotbolls ramsor och sånt. Jag var nog den enda på bussen som inte tillhörde något av lagen, Gahh^^ Som tur var skulle ena laget av där jag skulle av, så jag kom iallfall ut från bussen xD 


Snart så måste jag sätta gång med att packa. Åker ju i morgon och det skulle vara bra om jag fick med mig lite kläder och sånt  xD



Får hoppas att resväskan blir inte lika tom när jag åker iväg imån :p

Flyget går vid 16 tiden imån tror jag och så är vi framme i Kefalonia vid 19 eller 20 tiden och sen är det bara att relaxa :D

 
Om jag har tur kanske jag hinner ta ett dopp i polen redan imån :D






Blir nog inget mer skrivande här i bloggen förens jag är tillbaka om 8 dagar, men ni får ha det super!!!




Kram
Magda







Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0