Lördag :P

Japp, igår var tjejorna hemma hos mig när mamma och pappa var på Kim Larsen i Varberg (en dansk artist för er som inte vet :P) Vi tittade som sagt på min favoritfilm. Fast Anna och Magda tyckte båda att den filmen var bra, eller aa om inte Magda avslöjat slutet för Anna vilket gjorde henne helt förvirrad + att slutet är det som gör att filmen är så bra XP Haha


 



 
I dag så har jag varit med mamma, pappa, Mattias och handlat i 421. Där kollade jag också på ny mobil på Media Markt och hittade två stycken som jag fastande för.


      

Dessutom träffade jag våran fd mattelärare, Anneli och en präst från praon i Tynnered :P Trevligt... XD

Puss och kram
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0