Hemma ännu en gång :P

I går kom jag hem igen från Dalarna fast denna gången var jag med mamma, pappa och brorsorna XD Hände inget speciellt där. Regnade någon gång varje dag!! Fast lyckades faktiskt sola två gånger och tur att jag har rätt bra pigment för blev rätt brun på de två gångerna. :P
Men det känns väldigt skönt att komma hem igen, speciellt när alla andra börjar komma hem från sina resmål. Så man äntligen får träffa andra än sin familj.
Fast ska åka bort till Danmark mellan den 3- 6 augusti också, över min födelsedag :| Men firar knappt den ändå XP


I dag har jag inte gjort något speciellt, cyklat lite och kollat på film/lyssnat på musik.




Ska bli skoj at träffa tjejerna igen :D Har saknat er så mycket!



Saknar dig också så himlans mycket. Varför var du tvungen att åka bort i tre veckor?! :P




Puss och hej
Magdalena



Har inte lyssnat på Simple plan så mycket innan, men denna låten är riktgit bra :D




Kommentarer
Postat av: Magda

snart ses vi igen!! :D i morgon maste vi ses!! Gahh :P. Soliga kramar magda

2008-07-22 @ 06:50:52
Postat av: Magdalena

:D Måste vi göra!! Äntligen någon att prata med på msn, haft det så tråkigt på datan XD Haha :P

2008-07-22 @ 10:40:07

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0