FY FAN, hemma igen.

Nu undrar ni säkert varför jag är tillbaka vid min data igen så det ska jag berätta.

Började med att planet var sent i 1 timma och när vi fick kliva på och skulle börja åka slutade motorn fungera så vi fick sitta i det varm flygplanet skit länge. Mamma som inte klarar av när det är kvavt fick ta medicin och jag var såklart skit orolig. Sen så efter jäkla lång väntan lyfte planet men efter ca 10 min sa det att de var fel på motorn och var tvungna att återvända och nödlanda. Inte nog med att jag var skit orolig om mamma så blev man dubbelt så orolig när det var fel på motorn.  Så nyss kom jag hemm igen, vet faktist inte hur det blir nu med resan eller nått. Orkar verkligen inte skriva mer nu.

Hoppas att ni har haft en bättre kväll än vad jag haft



Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0