Bläää på tandläkare.........

höhö i morse var jag hos tandläkaren och jag var skit nervös för min tandstälning hade gått sönder för jäkla länge sedan och jag hade inte kontaktat tandläkaren för att fixa det. Men mina tänder har blivit raka och bra, så de märkte inte att jag hade slarvat med tandstälningen.. Iallfall så trodde jag att efter 5 års besvär med mina tänder skulle det bli klart nu, men nej nej, nu måste jag gå dit imån igen och sätta på någon grej för att tänderna ska hålla sig raka. Inte nog med det måste jag betala över 400kr för det. Mamma ska följa med då, för jag är ju under 21 år så jag borde ju ha gratis :S Men jag tror det var någon special grej, därför jag behöver betala.

Nu är iallfall mina tänder raka efter att jag har behövt operera i munnen och sätta fast guld kedja, dra ut massa tänder ..osv.. Men nu är det nya problem med tänderna istället, måste bla laga ett hål och så är ju rötterna på framtänderna väldigt korta, så vem vet hur länge de håller!!!!


Men vem orkar läsa om alla mina tand problem :P Der skulle ju fylla flera sidor om jag skulle berätta om alla mina problem med mina tänderna.. ^^^Gahh!!


 Ni får ha en fortsatt trevlig dag!!


kram
magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0