Badat o solat :D

Både i går och i förrgår har jag och Sebastian varit och badat i havet. Har verkligen varit gött väder så måste passa på!!  I dag verkar det vara rätt mulet så får se vad jag hittar på   :P

Hovås

 
Först körde pappa oss till Askim, men var verkligen överfullt av människor. Så vi gick vidare till Hovås :P


Var fullt av människor där också men bättre än Askim XD




Amundön


Tog lång tid innan vi hittade den perfekte platsen XP


Var verkligen fint, fast låt dig inte luras!! Under ytan döljer sig havstulpaner som jag självklart skar upp mitt ben och fot på.


Dessutom blev Sebastian stucken av en geting och jag brände mina ben!! Men var ändå två lyckade dagar :P




Kramar
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0