Åker igen

Som sagt så sket sig allt igår, men nu så har mamma, syskonen och morfar åkt med tåget till stockholm och över med båten till Riga. De är alltså framme i morgon. Själv så ska jag strax åka till Landvetter igen och ta flyget.  Hoppas att morbror kommer och hämtar mig i Riga och HOPPAS att planet funkar och lyfter.

Men dagen blev iallfall inte bort slösad som igår. Träffade Anna en stund och vi käkade Pan pizza och snackade :D Så var vi ute och gick runt i Åby och "snattade" äpplen från ett träd på åbyskolan xD Riktigt goda var de, eh  Iallfall så var det riktigt trevligt :D


 


Nu måste jag dra och förhoppningsvis är jag bara hemma igen nästa onsdag.




Ha det bäst
Magda
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, jag tog bilden stolt

2008-07-29 @ 19:38:13

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0