Torsdag

Idag vaknade jag upp och var väldigt pigg för att vara jag, kanske berodde på att jag la mig tidigt, hehe :P Sov över 9 timmar men det var väldigt skönt :) Torsdagar är ju jobbiga och långa dagar så.. Men dagen började med klassråd, matte och NO- labb. Labben var rätt skoj och Magda och jag satt i typ en kvart extra och skrev labbrapport så vi fick bara 10 min lunch. Men men, hinner inte göra det hemma, så då var det värt att få kortare rast. På den lilla rast vi hade så hann vi äta och dessutom fick vi jaga FIlip och Christian som hade låst fast låset till mitt skåp i mitt hår!! Haha men svenskaläraren kom och räddade mig :P Dessutom kom vi lite sent till musiken, men aja. Efter musiken var det idrott - trampett :|   Det är väl inte det roligaste, men går i alla fall bättre än redskap :P Sedan var det SO och tyska. SO:n var bara att repetera inför provet imorgon på andra världskriget och tyskan satt vi i datasalen och gjorde olika test, skoj skoj :P

Efter skolan var det bara att åka hem och plugga och förbereda sig för en ny dag med plugg och kanske biptest!! :/


Men nu är det dags att sova.. snart i alla fall...

God natt :P

/ Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0