Torsdag- TYSKAPROV

Hej hej..



Tyska provet var verkligen ett av de värsta proven jag någonsin har gjort! Dessutom klockan kvart över tre på torsdag eftermiddag, som gjort för att man ska få IG!! Höhö, Fuxin sa ju själv "Jag är medveten om att detta är ett mycket svårt prov". Dessutom var det typ 14 sidor, fy kändes inte alls bra. Men aja, har aldrig gillat tyska och kommer aldrig att göra det heller. Nu är jag helt död känns det som, slutade skolan halv fem. Varit en jobbig dag, usch t ex biologin som man spydde av, stackars hjort.. :( Gympan var skoj med massa lekar och inga redskap :D Snacka om att jag blev glad! Och SO:n gick med bra, fick tillbaka läxförhöret på mellankrigstiden, det gick bra :)



I dag är det hockey också. Men det ska inte jag gå på, måste vila mig..



Magdalena


Kommentarer
Postat av: Magda

Nu hatar man tyska enu mer :P visste inte ens att det gick att hata mer!!

haha aa stackars hjorten :( Steff och hans släktingar är ett stort hot mot djuren :P .

2008-02-21 @ 18:38:23

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0