Tisdag!!

Hello!!
I dag är det tisdag och det kunde knappast börja bättre :P Utan Magda och jag fick visa upp våran fantastiska miljövideo på SA:n :D Hehe, men den var bra, jag är stolt ;) Sedan gjorde vi även matte på SA:n, så nu slipper vi ligga efter där, otroligt! Efter det var det engelska och SO. SO:n är intressant, fast det är rätt sömningt att sitta och lyssna i över en timma om andra världskriget :P Sedan var det lunch, och jag fick en en benbit i min fiskpinne!!! Så äckligt, sedan fanns det ingen sås heller, bamba maten är kass. Efter lunchen var det matte, svenska och NO. Svenskan är som vanligt värsta flum!!! Värsta segt, men det gick bra :) Men idag hände inget speciellt i skolan, man vände inte ögonen ut och in i alla fall :Ä

Sedan gick jag hem från skolan eftersom jag missade bussen, haha jag lyder vår miljövideo och blir av med extra kilona av allt socker ;)

Nu är det bara att plugga tyska, höhöhö. :|


Magdalena


Kommentarer
Postat av: Magda

Naaw, det är bra att du är miljövänlig :D No more buss :P nääh skoja..
haha idag hade vi matte power, istället för att ligga efter så ligger vi före :P det händer inte ofta.

2008-02-19 @ 19:03:56

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0