Söndag

Helgen går verkligen fort och nu är det söndag igen, typ den segaste dagen på hela veckan!! Vad har jag gjort idag? Jo, pluggat kemi, kemi, kemi och lite till kemi. Det är inte världens roligaste ämne och det är väldigt mycket att plugga in inför provet på tisdag. Men känns i alla fall som jag kan det hyffsat nu :) höhö..



image22 ... Inte världens roligaste bok :P


Igår var det lördag :P Och då var jag i Kållered och köpte Sorbet glass (mango), rätt mycket gick åt igår när jag såg på melodifestivalen med Sebastian. Trevligt att BWO gick vidare :D Någon i finalen som jag håller på. :)


image21... Mums ;P


Men nu är det söndag som sagt och ska snart läsa igenom kemin igen. Så slipper jag få ett nervsammanbrott imorgon av att jag inte kan något :P Får säkert engelska läxa + att jag har dans så då kommer man knappt hinna läsa på...


Men ha det bäst

// Magdaleno  ( o = en hyllning till mango sorbeten)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0