Söndag och lovet snart slut..

Lovet börjar gå mot sitt slut tyvärr, en vecka är inte speciellt mycket. Men jag har haft ett väldigt bra lov, bara umgåtts med dem som står mig närmast och som jag bryr mig om :) Har faktiskt inte pluggat något, vilket jag kan få lite ångest för nu... Men men, det har ju faktiskt varit lov och jag får plugga på tyskan i dag istället. :P

Lördag...
I går var jag på hockey med Anna som jag skrev innan, det var väldigt kul :D Även om matchen inte var den mest underhållande, fast vi var säkra på att Frölunda vann! För de gjorde faktiskt ett mål innan slutsignalen, vi var säkra på det och hade jag varit domare hade det lätt varit mål :P Så det blev en besvikelse, eller snarare lite dissat när alla ställde sig upp och var glada för målet :P En annan rolig sak var att min lillebror gick fram och pratade med Djurgårdens målvakt, så frågade han honom om det gjorde ont att få puckar på sig. Målvakten svarade tydligen "Aa, ibland".. :P

Efter matchen så åkte jag hem med mamma och pappa, fast de skulle ut igen så egentligen skulle jag få vara ensam hemma och se på melodifestivalen. Men Sebastian kom hit igen, och så lagade jag makaroner, köttbullar och ärtor till oss eftersom ingen av oss hade ätit mat. Och Sebastian var duktig och blandade Soda Stream, haha.. Sedan tittade vi på melodifestivalen, fast det roligaste med det är att sitta och håna alla dåliga låtar. Sedan var det roligt att inte Carola gick vidare, hahahaha :P



Men nu är det söndag och jag dags att plugga tyska igen :| Tråkigt..

puss puss


// Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0