Shoppat med mammsen

Go kväll!! :p
I dag var det först tänkt att jag skulle till Stadium med Sebastian, men han skulle köpa skor till att spela fotboll med och det var inte så intressant för mig. Utan min mamma ville att vi två skulle köpa kläder tillsammans, och det tackar man ju inte nej till. :D Så mamma och jag åkte till Kungsmässan och letade genom Gina tricot och lite andra affärer men vi hittade inget speciellt, så gick vi av en slump till Indiska. Där hade dom en väldigt söt tunika som jag köpte, lite annorlunda mot alla mina Gina tricot kläder :P haha. Efter det åkte vi hem  och jag fick njuta av god mat och sorbet glass, hehe :P

Efter maten träffade jag Sebastian och vi gick hem till honom. Och nu sitter jag inne på hans dator och skriver blogg, haha ;P
 
BTW så känner jag mig väldigt sugen på sorbet glass, haha måste ju förnya sig och sluta upp med marabou. :P


// puss puss Magdalena


Kommentarer
Postat av: Magda

haha har faktist inte ätit Marabou på flera dagar xD å det bästa är att jag är inte ens sugen på choklad!! waah jag är nog sjuk :P

2008-02-13 @ 21:00:29

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0