Onsdag

Idag så var det tyska på morgonen å vi gick igenom enu mer grammatik :| finns verkligen iget mer tråkigt än GRAMMATIK. Slöjden var okej, förutom att jag började blöda på fingret :( men jag brukar alltid skära mig på nått på slöjden :P.  På svenskan så hade vår lärare damp å så såg vi på nått om nationellaproven. Värsta fjolligt var det, var en kille som hade värre frilla en Christer! Att det ens går.  Så kom oxå KK till oss å gav oss prov lappen inför engelska provet. Snacka om att det är mkt glosor och grammatik!! jag kommer dö nästa vecka!
Lunchen hände inget speciellt var iallfall lite mer normal mat i bamba idag. 
Sen så var det bild och det var vår sista lektion för lärarna skulle på nån föreläsning om matte.



Nu så blir det att se på TV och sen plugga xD




ha det bäst // Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0