Lördag!!

Fredag...
I går var en mycket trevlig dag, jag och Magda åkte till Kållered och blev kära i skorna som är på bilderna nedanför <3<3 :P Men först var vi runt och kollade på mobiltelefoner, fast det fanns inga nya som verkade intressanta. Så vi gick till Kicks och skopunkten och det märks att vi är skoomaner, haha :P Vi var tvungen att testa alla klackskor även om vi blir  typ över 180 i dem. Sedan gick vi till vårt kära IKEA och köpte lite saker, så var det en kärring som hela tiden tjatade om att man skulle betala i snabbkassan med kort. Men bättre att dom hade en snabbkassa där man kunde betala kontant också! Sedan åt vi två pizza slice och drack dricka, så köpte vi IKEA:s egna choklad. Inte för att den är så god, men den är billig, haha ;) Efter det åkte vi hem och eftersom vi missade 755:an, fick vi ta 760. :P

Efter det gick jag till mormor och morfar och åt god mat, och mamma och jag åkte lite tidigare hem från mormor eftersom mamma och pappa skulle ut med några kompisar. Så då blev jag ensam hemma eftersom syskonen var hos mormor, men så kom Sebastian hem till mig och vi tittade på film och Let's dance, haha. Så åt vi Nacho rolls, de är jättegoda! Och jag åt upp mammas sorbet glass också, haha :P Som sagt en mycket trevlig och rolig dag och en betydelsefull kväll.


image7


I dag ska jag på hockey med Anna :D Det är Frölunda som ska spöa Djurgården. Det ska bli kul med hockey, var längesedan jag gick och det var jättelängesedan jag gick med Anna, det ska bli jätteskoj!! Efter det får jag se vad som händer, ska väl plugga tyska.. NOT


image8




Ha en bra jättebra dag! 
Puss o kram
 
// Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0