Freitag!!

Äntligen den här veckan över!!! Eller aa, i alla fall om man ser till prov :P Nu är det bara att fortsätta plugga inför nästa vecka :@ Blir helt galen!! Men aja man överlever på något sätt, är ju bara fyra prov man ska klara av :| Biologi, engelska, matte och NP i svenska..

Men nog om det, idag var en jobbig dag, vaknade upp och var förkyld :( Inte så bra när man ska ha gympa, men mamma skrev en lapp fast jag var med på gympan ändå, självklart var det biptest. Fast skönt att ha det gjort, gick ju rätt bra trots att jag var förkyld (:  Sedan var det SO prov, jobbigt mina fingrar typ skakade efteråt :S Men aja nu är det gjort, det mest störande var att jag inte hann  läsa igenom mina svar. Just det, sedan fick Nina (svenskaläraren) damp på Filip för det med låset igår! Waah vem orkar bry sig om det, det var ju bara skoj :P Skulle typ ringa hem och allt, aningen överdrivet., stackars Filip :( hehe :P

Nu ikväll ska jag vila mig, se på cinderella man på 5:an :P Plugg får bli imorgon, fast ska på hockey också, tänker inte missa en match till nu!! Får se om jag går ensam eller med någon :P Har en biljett över för Frida ska på ridning hoppas hon får det skojsigt :)


Ha en bra kväll (:

// Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0