Fredag (:

Hello!!
Idag på morgonen så var det hemkunskap. Jag och Filip lagade fisk i sås med potatismos. Det blev faktist gott :D  haha enda ilip är bra på är väll att laga mat. Sen så var det Engelska och så hade jag glömt läxan hemma!! åhh störande men jaja... Sen så såg vi på "Big words" ett fjolligt pogram, typ frågesport.
I dag så var det gröt i bamba. waah känns som att det är gröt skit ofta :P orka.
Matten idag var skit tråkig. Jag och Magdalena höll på med tema, men sen så kom hon lärar studerande och sade att man inte skulle göra det!! öhh :S Så hon gav oss några svåra å tråkiga steniciler. Men det var så tröök så vi satt å lärde oss memorypå miniräknaren istället :P
Idag på idrotten hade Emma sin lektion, så det var fotboll. Jag hatar verkligen fotboll!! sååååå boring. hehe. Å så får man alltid sitta å prata med Kamstedt när man inte ska spela. Idag så klagade jag för honom om Tyskan och så örsökte övertala att vi inte skulle ha biptestet nästa vecka.  Han typ bara flina så vi kommer säkert få ha det då!
På SO:n så var det nått med Raghads lås, så annis , frida å några kom försent :P hehe.  Iiallfall så gick vi igenom det sista om andra världskrigets första del och gjorde lite frågor.

Ikväll så blir det boa med Frida, Anna, Magdalena och några andra. Skabli skojsigt :D Jag eller Magdalena skriver senare hur det gick där..



ha det gött /// Magda



Kommentarer
Postat av: Emma

Whaa.. va min lektion så jävla tråkig ?

2008-02-27 @ 19:38:37
Postat av: Magda

Nähh din lektion var bra :D bara att jag är så jävla bollrädd och suger verkligen på det :P.
Sorry, märkte när jag läste att att jag fick det att låta som att din lektion var boring. Förlåt :(

2008-02-27 @ 19:46:20

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0