30 days of night

I dag är det tisdag och jag tänkte tipsa om en film man inte ska se. Filmen heter 30 days of night och är en skräckfilm som går på bio just nu. Handligen är följande: Under en månad på året finns det inte något dagsljus överhuvudtaget i staden Barrow, Alaska. När den sista strimman dagsljus försvinner vid horisonten attackeras staden av  ett blodtörstigt gäng med vampyrer. Endast den lilla stadens gifta polisteam står mellan de överlevande och en säker förödelse.

Detta är som sagt en skräckfilm, men jag kan inte påstå att den var speciellt läskig, vilket var en besvikelse då pappa sa att den skulle vara äcklig :p Men man är ju van när man sett alla fyra SAW filmer, haha. Fast jag hållar med om att den var äcklig. Den får ett M av fem. Jag tyckte filmen bara var konstig..

Till sist måste jag säga grattis till Anna som blir en mycket stor flicka idag ;D
Och tack till Sebastian för en rolig dag, det är alltid lika underbart att vara med dig.

Ha en trevlig filmkväll :p
// Magdalena


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, joo jag vet jag är ju störst nu då... eller aa, äldst i alla fall :D

2008-02-13 @ 12:33:24

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0