zzZZzz

Igår kväll kom mamma och syskonen hem från Lettland. Har faktist saknat mina små syskon och mammsen. Syskonen blev glada att se mig och ville leka med mig hela kvällen, hehe. Nackdelen med att de är hemma igen är väll att jag kan inte sova på morgonen. Jag är skit känslig för ljud när jag sover oh vaknar typ av allt, så klockan 07.30 vaknade jag av syskonen och kunde inte somna om. Ifs är det rätt bra att jag vaknade tidigt idag för snart börjar skolan och jag behöver komma in i skol rytmen efter 2 månaders lov.

Idag vet jag inte vad som händer. Får se om det blir bio med tjejorna idag eller imån....



systrarna Hörndahl <3 Tyvärr vill aldrig min bror aldrig vara med på kort :P




Ha en trevlig dag
Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0