12 augusti

Nu får det faktiskt ta och sluta regna!! Visst kan man hitta på saker ändå, men det blir liksom lite roligare om solen kan komma fram. Läste förut att för lite solljus kan öka risken att dö i förtid eftersomn man inte får tillräckligt med D-.vitamin, haha blir ju lite orolig när man läser sånt och bor i Sverige :P

I går i alla fall så var jag tvungen att passa syskonen när mamma och pappa jobbade, kanske inte världens roligaste sak att göra, men aja  :P  Magnus och jag tittade på Bert- den sista oskulden, haha  XD Bert är verkligen het!! :P När mamma kom hem efter att ha handlat så kom hon på saker hon glömt så jag tog mig en tur ner till Kållered och köpte det  :P  Tittade även i andra affärer och hittade massa saker på IKEA som jag vill ha i mitt rum!! Sedan köpte jag en munkjacka på Hotline.

På kvällen var jag ute och sprang vid golfbanan, var verkligen skönt och min kondtion har faktiskt förbättrats på de gångnarna jag varit ute och sprungit nu :P Sedan rensade jag även kläder så jag kan fylla på garderoben med nya , hehehe  ;)


Nu ska jag se klart Kingdom oh heaven och sedan får vi se vad som händer i dag (:

/Magdalena






Kommentarer
Postat av: Magda

Grrh, vilken heting på bilden :P

2008-08-12 @ 10:55:33

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0