Trevligt test :D

Ja, Magda berättade ju hur trevligt det var på Fässberg, eller ehh.. Måste säga att jag saknar 9C så jävla mycket!!! Men jaja, det kanske är en underbar klass vi går i, vem vet?   XD

Japp, men har inget mer att berätta om Fässberg så istället lägger jag ut ett test som Frida hade på sin bilddagbok. Stod ju att alla tjejer måste göra testet  XP


Alla tjejer måste göra detta test:

Vem ringde dig senast? - Magda.   XD
Vem kysste dej senast? - Heta Sven!! :D   Nej, Sebastian   :)
Vem kramde dej senast? - Sebastian  :P
Vad har du för bh just nu? - Grå spetsbh.   :P
Vad har du för trosor på dej just nu? - Vita med fjärilar, haha  XP
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? - Magda:  "Höhö snart skola igen då lol:P men i alla fall bara två lektioner  :P
Vad brukar folk få för intryck av dig? - Att jag pratar väldigt mycket, haha :P
Har du någon gång klätt dig horigt? -Va? Jag?  (a)
Har folk kallat dig slampa? - Tror knappast det.
Har du kallat någon för slampa? - Nej.
Har du slagit någon riktigt hårt? - Jepp, fråga bara min brorsa :P
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? - Får aldrig komplimanger :(  :P Jo, mitt hår i så fall.
Vilka slags killar faller du för? - 200- kilos klumpar som går i amerikansk fotboll.   NOT!!!!
Vad kollar du på först hos en kille? - Först utseendet, fast sedan går man efter personligheten.
Vill du ut och festa nu? - Japp, om man får massa marabou så  :D
Vad är klockan? - 19.27
Vilken färg har din mobil? - Svart, guld.
Vad ska du göra nu? - Har ingen aning. XD
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? - Jo, det har jag nog.
Är du social? - Ja, fast beroende på vem det är :P
Känner du att du orkar en fråga till? - Ja, självklart! Alltid pigg och alert  :D
Vad tänker du när du vaknar? - Vad underbart med en ny skoldag! :D Nej, snarare "När får jag sova
Kan du gå utan smink? - Japp.

Kommentarer
Postat av: emelie

roligt test! :)

2008-08-19 @ 16:55:11
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0