Tisdagen den 26 Augusti

Enu en trevlig morgon då inte min buss kom :@ Eller bussen körde förbi min hållplasts snacka om att jag och flera andra dampa. Det ledde självklart till att jag kom försent till matten, men missade ändå inget viktigt. Annars var det enu en seg dag i skolan och det blev enu segare när det var kasst väder ute. Men Jag och Magdalena orkade inte vara kvar på skolan på håltimman så vi gick till mölndals bro och kollade in lite affärer hehe.

 Heta brudar i snygga mössor/hattar xD 



Skolan var iallafall inte speciellt kul.. Sen på eftermiddagen åkte och tränade en stund och så skickade enu ett klago mejl till västtrafik.



kram
Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0