Söndag 31 augusti

En rätt jobbig (i alla fall tråkig) vecka avslutas med en bra helg. Efter skolan i fredags åkte jag som vanligt till mormor & morfar och åt mat. (:  En tradition som funnits sedan jag föddes  XD  Sedan trodde jag att Magda skulle höra av sig när Anna och hon träffades, men nej det gjorde hon inte (grrr på dig Magda!!)  ;) 
Men istället undrade Sebastian om jag ville komma hem till honom för hans familj skulle till några kompisar. Alltså skulle han vara ensam hemma och dessutom skulle han köpa pizza och godis. Haha, vem säger nej till pizza gratis och godis? :P  Nej, precis.. Dessutom var jag värd lite extra denna fredag efter en jobbig vecka, eller hur Sebastian? Jaoo, i alla fall. Avslutades med att jag även sov över, orkade inte gå hem och klockan var rätt mycket också :P

 
Tempo är för goa!! XD  Öh, not.                                                                            


Vi vaknade jädra sent, säger nog allt att vi åt "frukost" vid två, haha. Men jaja, helger är till för att vara seg och slapp. Blev tvungen att skynda mig hem för pappa ringde och sa att familjen + Lena (en kompis till mamma) skulle åka till Liseberg. När jag kom hem fick jag slänga i mig två korv med bröd (vilket inte behövdes för jag var mätt efter "frukosten"). Sedan köpte pappa åkband till sig själv, Magnus och mig. Mamma som är rädd för de lite "farligare" grejerna fick åka med Mattias, hahaha. Japp, sedan blev det en helkväll på Lisberg, pappa, Magnus och jag åkte en hel del. Måste säga att pappa var riktigt modig ;D not.





Puss och hej
Magdalena

Kommentarer
Postat av: Norrlandsflickan

Missa inte tävlingen där du kan vinna produkter(smink) från Mary Kay. Kolla in http://blogg.tiggaren.se/#post96



2008-08-31 @ 19:31:05
URL: http://blogg.tiggaren.se

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0