Mohaha jag ār istan

haha jag klarade inte av att vara pa landet idag sa jag fōljde med morfar klockan 6 pa morgonen till stan. Nār jag kom till lāgenheten sa sov jag till 10 sen trāfade jag min sōtaste kusin och moster en stund :D Sen sa begav jag mig ut i vārmen och kollade in massa affārer, thihi J.LO (Jennifer Lopez) mārke har ōppnat affār pa var gata :D Lite trakigt att inte ha med sig ņagot sālskap nār man ār ute, men jag kan ju alltid prata med alla Svenne turiser :P. Verkligen skit mkt turister ār hār nu speciellt i gamle stan, 'dār hōr man svenskan och engelsmānn ōverallt. Var lite kul nā 2 svenska killar stog bakom mig i kōn  i matvaraffāren och pratade med varandra om hur man kunde ta sig till havet  och sa fragade de mig pa engelska. Snacka om att de blev riktigt hāpna nār jag svarade pa svenska :P De blev iallfall  vāldigt glada nār de fick "expert" hjālp av mig xD Sa Kōpte jag ocksa en skjol och ett linne till mig idag och sa fōdelsdags present till Magdalena :D Om nagon timme kommer morfar och hāmtar mig och ska aka till landet igen, blāā jag d'ōr av alla mygg och andra konstiga djur :( haha maste bara ta en dusch innan jag aker, dār kan man ju bara drōmma om att fa duscha :P Ska ocksa ga ner till en take away restaurang och hāmta lite mat, haha :P

Far berātta mer nagon annan dag eller nār jag kommer hem



Ha det bāst, Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0