Lördag 30 augusti

Idag blev det en rätt så hektisk dag för min del. På morgonen var jag hos frissan och klippte bort det sommar slitna topparna och färgade hår botten. Efter det blev det att snabbt åka till stan för att träna, innan jag och familjen skulle åka till Borås till några bekanta. Tog också en snabb sväng förbi Bik Bok och hitta en fin tröja som jag köpte.
Iallfall så var det rätt så var det rätt så trevligt hos dom och maten var god, haha.




Harry plockade svamp under studsmattan och självklart skulle han ta med sig en jädra stor pinne hem, så nu har han en hel hög med pinnar och skit på sitt rum. Min lilla skogsmulle :P Så har han börjat spela tennis idag "stolt ". Han tyckte det var jätte kul, alltså enu en tennis människa i vår familj....




xoxo
Magda

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha är det den fina "korv med bröd" tröjan? XD

2008-08-31 @ 12:55:04
Postat av: Magda

opps seg på att svara xD japp, det är den. erkänn fin :D

2008-09-09 @ 08:55:45

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0