Hemma från Blokhus

Har inte skrivit på ett tag och det beror på att jag varit i Danmark sedan i söndags, kom hem i dag :P

I söndags morse åkte vi med Stena Danica över till Fredrikshamn och vidare till Blokhus. Båtresan gick bra och hade billig marabou som jag självklart köpte :D Endast 15 kr!!!! 
Första dagen gjorde vi inte så mycket, badade lite i badlandskapet och i havet, var 2,5 meter höga vågor. Faktiskt skoj att bada då XD 

 
Där bodde vi, fast de hade städat dåligt på hotellrummet så jag och Mattias trampade på sönderigt glas :@ Började blöda ordentligt under fötterna :(       :P


Andra dagen fyllde jag år! Jippi, äntligen 16.. haha. Fast det regnade hela dagen så vi kunde typ inte göra något, åt på restaurang och det var det enda som hände den dagen :P
Fast har fått fina presenter (: Ny mobil, smink, parfym, smycken och självklart pengar :P


Min goda födelsedagsmat :P


Självklart blev det en liten tårta också :P


Sista dagen, i går, så var det bra väder. Jag och pappa sprang på stranden och sedan badade vi i havet. Var riktigt skönt :)  Vi var även i något shoppingcenter i Ålborg, var trevligt förutom att allt är svindyrt i Danmark. En Marabou kostade 29 danska kronor, tänk då hur mycket svenska kronor det är :S På kvällen spelade pappa och jag pingis. Haha, märktes att jag inte spelat på ett tag XD




På båten var mina brorsor lite smått spelgalna och spelade bort många en-kronor. Själv vann  jag 80 kr *stolt*  haha :P



Skönt att komma hem igen, fast var ju inte borta speciellt länge.


Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0