Dags att sova XD

Jag vet att klockan är rätt så mycket, men har sån himla lust att skriva. Denna dag har varit så himla bra, den bästa på länge. Visst låter det konstigt när regnet nästan bara öst ner och det dessutom nästan passerat ett helt sommarlov? Hehe.. Och när jag berättar vad jag gjort kommer inte det låta märkvärdigt men ändå kändes det verkligen som raka motsatsen.
 
I alla fall så började dagen inte med något speciellt. Jag tittade på Kingdom of heaven, men hann bara se drygt 45 minuter innan Sebastian ringde. Först kom han hem till mig och sedan gick vi på bio och såg Hancock. Den var faktiskt rätt bra och underhållande. Sedan hämtade min pappa oss och vi åkte hem till mig igen. Så åt vi mat och tänkte titta på Kingdom of heaven igen. Fast vi tröttnade lite och åt istället det som var kvar av min födelsedagstårta (fick en prinsesstårta av pappa i efterskott i torsdags, haha) och så pratade vi. Finns verkligen så mycket att prata om, minnen, känslor, vädret.. Haha, kan hålla på i all evighet och lite till. Sedan tittade vi på European gigolo, haha. Den filmen har jag redan sett med "boagänget" men gjorde inget om jag såg den igen ;) :P  Efter den gick Sebastian hem till sig och nu har jag precis gjort mig i ordning för att sova. Nepp, ingen märkvärdig dag :P


När jag och Sebastian skiljdes åt kunde jag inte låta bli att titta på himlen, den var alldeles klar och full av stjärnor. Det påminde mig om hösten, vintern och våren och självklart på sommaren som varit, den är ju inte slut än, men ändå. Detta sommarlov har varken varit bra eller dåligt, har inte hänt något speciellt. De två veckorna i Dalarna i början av sommaren var verkligen speciellt och kul. Har världens underbaraste mormor, morfar och morbror som lät mig och Sebastian vara där i två veckor. Efter det har jag mest varit med min familj och självklart uppskattar jag det. Även om det kan bli uttjatat att resa till Dalarna när jag gjort det de senaste 15 somrarna XD  
Nästa år har jag redan börjat planera lite smått. Har faktiskt pratat om att konfirmera mig i Rättviks kyrka, en snabbkurs på tre veckor. För jag vill gärna konfirmera mig, har bara inte riktigt brytt mig innan :P  
Sedan vill jag gärna sommarjobba, kunde ju gjort det denna sommar också, fast hade ingen lust. Men nästa sommar pratade mamma om att hon kanske kunde fixa jobb i hennes kyrka, det låter toppen om hon kan göra det. Jag vill också börja övningsköra, haha. Hinner jag ju göra innan, men vill absolut börja övningsköra senast nästa sommar :P


Men först och främst ska jag ta tillvara på den sista veckan på sommarlovet. Den ska verkligen utnyttjas till max.




God natt

Magdalena




Hancock - en luggsliten och utbränd superhjälte som inte haft några stora framgångar på länge kraschlandar i Los Angeles. För att komma på fötter och återfå sin status som superhjälte anlitar han en PR-agent och ingår en relation med hans förföriska fru. Tillsammans skapar de inget annat än kaos i stan.


Den får: M M M

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0