Bio med tjejerna

Idag bjöd Frida mig och Magdalena på bio, så självklart var Anna också med. Har inte träffat Frida på skit länge så det var kul att snacka med henne. Vi såg i alla fall på Batman " The dark knight".  Filmen var väldigt lång, som gjorde att man tröttnade lite och blev segt, men annars var den bra! Den får MM+ i betyg ;) När  jag , Frida och Magdalena åkte hem var det som vanligt äckliga blattar och andra som tutade på oss :P haha men jag och Magdalena är vana ;) :P
Var kul att umgås med tjejerna sista dagen på lovet!!!!


I morgon börjar jag och Magdalena fässbergsgymnasiet/samhäll snacka om skit nervöst . Fyyyh, men har i alla fall Magdalena i min klass :D



Magda


Kommentarer
Postat av: Daniel

AHa, så Batman var inte så bra då. Bra att veta.

2008-08-18 @ 16:47:29
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0