Bas shoppig med Anna

Idag så träffade jag Anna i stan och vi var och kollade runt i affärer. Anna letade "bas" kläder. Alltså linnen och tröjor och sånt som man kan använda till vardagen haha xD Så hon köpte ett svart och ett grått linne och en vit tröja :D Själv så letade jag efter en mysig stickad tröja, men hittade ingen som jag riktigt ville ha. Men jag hittade en fin sjal och ett bälte på pepper jeans och så köpte Anna ett blått halsband där. Sen så satte vi oss och drack "kaffe cool" på donken på kungsgatan.

Inte bara Frida som diggar "kaffe cool" :P



Bältet och sjalen jag köpte :D




Var iallfall en skoj dag i stan med Anna. Som vanligt mkt skratt och prat. Kommer kännas helt knäppt att inte gå i samma klass som henne nu när skolan börjar nästa vecka :( 

Föresten fick åka buss till stan gratis båda vägarna. Mitt busskort hade som vanligt av magniserat sig och chauffören orkade inte fixa det, så han sa att jag slapp stämpla :D



Stora kramar MAGDA


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0